SVB Personeelsfeest2020-03-06T15:08:38+00:00

Personeelsfeest

SVB ”1001 nacht”

De sfeer van een rondreizend theater past uitstekend bij het thema duizend-en-één-nacht. Op verzoek van SVB ademt de Concerndag een Paradesfeer uit met theater, cabaret, tenten, kunstenaars en artiesten. Maar natuurlijk was er ook aandacht voor ‘de doeners’ met sportieve activiteiten en creatieve workshops. De meeste activiteiten vonden plaats in prachtige tenten.

Het programma

De Parade werd als een outdoor festival georganiseerd. Ten zuiden van het strandpaviljoen werden diverse podia, tenten, theaters en andere accommodaties geplaatst. Men liep daar over het terrein en bezocht de verschillende voorstellingen. Het programma van de Parade startte om 11.00 uur en duurde tot 17.00 uur. Het festival werd geopend met een mooie act door de kerngroep: vuur spuwen. De begeleiding op deze dagen was in handen van de Mendozies!

De voorstellingen waren geschikt voor ca. 60 tot 120 personen per locatie, in de eigen tent van Petit Bizar pasten zelfs 150 toeschouwers. Er was een ruime variatie in aanbod. Van humoristisch tot spiritueel en van theater tot pure krachtpatserij. Maar ook cabaret en muziek waren vertegenwoordigd.
De voorstellingen vonden plaats in speciale ‘1001nacht’ thematenten met daarin een podium, bankjes en techniek. In een ‘kleine’ tent konden ca. 60 personen plaats nemen en in een ‘grote’ tent ca. 120 bezoekers. In totaal waren er 5 tenten met per tent 2 voorstellingen van ieder ca. 25 minuten. Daarnaast was er nog een 6e tent met 4 voorstellingen met 150 personen per voorstelling.

Activiteiten

  • Dansvoorstellingen, theater, charlatans, handlezers, koffiedikkijkers en fakirs
  • Optredens van onder andere Hind en van Velzen
  • Wedstrijden als: kilometerloop, volleybaltoernooi, kanopolo en een motortocht
  • Verschillende activiteiten als: fietstocht, RIB Rally, boottocht, windkarten en kameel rijden
  • Workshops buikdansen, mozaïek, kalligraferen, koken en een theeworkshop

Catering

Met tenten kon een goede horecavoorziening worden gemaakt, geheel in de sfeer van de locatie en in de stijl van een zomerfestival. De lunch en het diner werden georganiseerd vanuit 8 uitgiftepunten.

Op het festivalterrein werd vanuit 4 gezellige bars drank geserveerd:

  1. Strandpaviljoen
  2. Grote bar onder de parachute
  3. Carrousel (buiten-) bar in het Oosten
  4. Carrousel (buiten-) bar in het Westen

De gasten werden ontvangen met koffie en thee onder de parachute. Er werden lunchpakketten verstrekt. Voor het diner kon er een keuze worden gemaakt uit 8 verschillende gerechten. Ieder gerecht was een combinatie van vlees/vis met groente en rijst/pasta.

Wat en hoe?

  • Personeelsfeest voor 1500 personen

  • Dansvoorstellingen, theater, charlatans, handlezers, koffiedikkijkers en fakirs

  • Optredens van onder andere Hind en van Velzen

  • Wedstrijden als: kilometerloop, volleybaltoernooi, kanopolo en een motortocht

  • Verschillende activiteiten als: fietstocht, RIB Rally, boottocht, windkarten en kameel rijden

  • Workshops buikdansen, mozaïek, kalligraferen, koken en een theeworkshop

Inspiratie

Go to Top