Loading...
    KIA Business Event by Wassink autogroep 2018-08-28T08:51:37+00:00

    Project Description

    Lancering van de nieuwe KIA Stinger

    “The power to surprise”

    Ook voor de Automotive branche leent Evenementenlocatie Watergoed zich uitstekend.

    De Wassink autogroep besloot voor de lancering van de nieuwe KIA Stinger een evenement te organiseren waarvoor een groot deel van hun zakelijke netwerk genodigd was. Een nieuwsgierig publiek arriveerde op Watergoed. Bij de brug stonden medewerkers van Wassink om de gasten welkom te heten en te verwijzen naar de Kapschuur waar het evenement grotendeels plaats vond. Voordat ze daar arriveerden kwamen ze eerst langs een presentatie van de auto’s aan de waterrand. Een prachtig aanzicht.

    Alle genodigden ontvingen een golfbal. Vanaf een houten vloerdeel op het strand deed men een poging om de bal in een van de hoepels in het water te slaan. IDe prijs betrof een les-arrangement op Golfbaan Landgoed Welderen. Na de poging liep men door, langs de tipi op het terras waar een amuse soepje werd geserveerd.

    Binnen begon de presentatie van de Wassink Autogroep. Middels een presentatie werd men meegenomen langs het ontstaan en de doorgemaakte groei van de Wassink Autogroep. Een uiteenzetting van wie ze zijn en waar ze voor staan. De heren gaven het woord door aan de marketing director van Corendon die een interessant betoog hield over zijn werkzaamheden bij deze veelzijdige partij. Ook beschreef hij de testweek waarin hij een gloednieuwe KIA mee naar huis had. Aan het einde van zijn presentatie, was het dan eindelijk tijd voor de onthulling van de KIA Stinger.

    Op groot beeld en met luide muziek werd afgeteld, op 0 werd het laken van de auto geschoven. Luid applaus volgde. Eenieder die nieuwsgierig was, mocht de auto bewonderen en indien gewenst even plaats nemen. Daarna was het tijd om meningen uit te wisselen onder het genot van een borrel en heerlijke gerechten die uitgeserveerd werden.

    Wassink autogroep zocht de samenwerking met diverse partners om hun merken te versterken, zij kregen alle de ruimte op zich te profileren op dit business event;

    • Only for men, voor de presentatie van een stijlvolle kledinglijn
    • Golfbaan Landgoed Welderen, voor het spelelement voorafgaand
    • Robbers & van den Hoogen, zij verzorgde een heerlijke wijnproeverij
    • 150 personen

    • Duidelijke doelstelling

    • Lancering van de KIA Stinger

    • Presentatie met onthulling

    • Externe marketing director als spreker

    • 1e editie van een (potentiële) reeks

    • Afslaan richting hoepels in het water

    • Drankjes en gerechten uitgeserveerd

    Watergoed was onze locatie voor ons Kia Business Event. Ook zij hadden ‘’The Power to Surprise’’.

    Wassink Autogroep